• Til forsiden
  • Biblioteket
  • Its Learning
  • Kontakt
  • Læs op
  • Sitemap
  • Print
  • It
  • Formindsk tekstst?rrelse Forst?r tekstst?rrelse
  • Visit our English website ucnorth.dk
  |  
Du er her:

Support & service

Support

Mail: 9999@ucn.dk 
Online: http://9999.ucn.dk 

(log på med dit brugernavn og password til netværket)
Tlf: 72 69 99 99 

 

 

 

Her finder du mere om it på UCN
- fx vejledninger, driftstatus, sikkerhed mv

 

 

IT

Support til UCN's it

 

Mail


9999@ucn.dk

 

Online


http://9999.ucn.dk
 

Log på med dit UCN brugernavn og password

 

Telefon

 

72 69 99 99 (Mandag - Fredag kl. 8-15)

 

Kopi og print

 

Indbetaling til kopi og print på denne side

 

 

 

Om afdelingen

It-afdelingen har ansvaret for University College Nordjyllands it-drift. It-afdelingen har til formål at sikre en høj faglig it-standard og driftssikkerhed, samt give en kvalificeret og nærværende brugersupport til University College Nordjyllands medarbejdere og studerende.


It-afdelingen har organiseret sig i to enheder der afspejler vores primæropgaver

 

Supportenheden

Her er vi meget fokuseret på at hjælpe med de problemer, brugere af UCN's systemer oplever. Spændet i opgaverne vi løser er meget stort, men som hovedregel kan du forvente, at vi vil forsøge at løse dit problem, mens du venter.

Er vi ikke i stand til at løse dit problem på stedet, forpligter vi os til at sikre, at dit problem bliver registreret og videregivet til nogen, der kan hjælpe.

Har du spørgsmål vedrørende supportenheden, kan du kontakte Jacob-Steen Madsen

 

 

Driftsenheden

Her er vi meget fokuseret på at de systemer, vi drifter på vegne af UCN, har en høj oppetid og at tilgængeligheden til systemerne er sikret på let og sikker vis.

Kopi & print, telefoni, indkøb af udstyr og udskiftning af soft- og hardware hos brugere er ligeledes forankret i denne enhed.

Har du spørgsmål vedrørende driftsenheden, kan du kontakte Steen Melby

 

Vi har mange forskellige arbejdsområder, så for at sikre god prioritering af vores ressourcer arbejder vi primært ud fra ud fra de opgaver, der registreres i vores HelpDesk system. Dette sikrer, at vi bedre kan overskue, registrere og prioritere vores opgaver. Uanset hvilken type it problem/opgave der er tale om (f.eks. indkøb, netværk, printer eller e-mail), kan du tage kontakt til HelpDesken. HelpDesken sikrer en struktureret behandling og opfølgning på dine spørgsmål og henvendelser.


Spørgsmål?

 


Kontakt IT-chef
Jacob-Steen Madsen

jma@ucn.dk

 

 

Sidst opdateret 05-02-2014 af Jytte Enevoldsen
Professionshøjskolen University College Nordjylland   |   Aalborg   |   Hjørring   |  Thisted  |  72 69 00 00  |   ucn@ucn.dk   |   RSS-feeds fra UCNNyheder   |   UCN på Facebook  UCN på YouTube