CEPRA-striben
Formålet med tidsskriftet er at formidle viden om evaluering i teori og praksis
Vi ser tidsskriftet som en platform for seriøse debatter om evaluering, politik, forskning og erfaringer, hvor evaluering og dokumentation er mere end det, der kan måles og vejes. Her ligger også store potentialer for udvikling og rammesætning for udviklingsprocesser.
Læs det nyeste tidsskrift i elektronisk form her:
Arkiv
Cepra-striben nr. 25 - Åben pædagogik og evaluering
Cepra-striben nr. 24 - Dannelse og evaluering
Cepra-striben nr. 23 - Overgange mellem læringskontekster
Cepra-striben nr. 22 - Undersøgelse af børn
Cepra-striben nr. 21 - Erhvervsskoler og evaluering
Cepra-striben nr. 20 - Særudgave - Refleksiv praksislæring
Cepra-striben nr. 19 - Kvalitet i velfærdsydelser
Cepra-striben nr. 18 - Nationale tests
Cepra-striben nr. 17 - Evidens på arbejde
Cepra-striben nr. 16 - Eksamen
Cepra-striben nr. 15 - Inklusion og Evaluering
Cepra-striben nr. 14 - Feedback
Cepra-striben nr. 13 - Evaluering i konteksten
Cepra-striben nr. 12 - Læringsmål og vurdering
Cepra-striben nr. 11 - Akkreditering
Cepra-striben nr. 10 - Evalueringsmetoder - Lavpraktisk
Cepra-striben nr. 09 - Bologna processen
Cepra-striben nr. 08 - Danskdidaktik og evaluering
Cepra-striben nr. 07 - Innovation og Evaluering
Cepra-striben nr. 06 - Undervisningsevaluering
Cepra-striben nr. 05 - Evaluering i specialpædagogikken
Cepra-striben nr. 04 - Evaluering som udvikling
Cepra-striben nr. 03 - Evalueringspraksis i folkeskolen
Artikler i CEPRA-striben giver BFI-point
CEPRA-striben er optaget i Forsknings- og Innovationsstyrelsens autoritetsliste over videnskabelige tidsskrifter og er derfor en anerkendt kanal for publicering af pædagogisk forskning.
Artikler i CEPRA-striben udløser dermed publikationspoint (BFI-point) for forfatterne og de institutioner, de er ansat ved.