Aften
Markedsinformation og -analyse
Du bliver i stand til at håndtere udviklingsorienterede situationer med udgangspunkt i opbygning af virksomhedens markedsinformationssystem og planlægning samt gennemførelse af relevante markedsundersøgelser. Du kan deltage i samarbejde vedrørende beskrivelse, analyse og vurdering af købsadfærd og købskriterier på B2B- og B2C- markeder, ligesom du kan håndtere udarbejdelsen af markedspotentiale og virksomhedens salgspotentiale samt bidrage med løsningsforslag til udnyttelse af potentialet.
Du kommer til at bliver skarpere på, hvordan du udvikler en hensigtsmæssig løsning inden for markedsføring og -analyse. Du kommer til at udvide din viden om blandt andet:
- National og international handel, kultur og tværkulturelle problemstillinger i virksomheden
- Markedsundersøgelser
- Beskrivelse, analyse og vurdering af købsadfærd og købskriterier (B2B og B2C)
- Markeds- og salgspotentiale
Arbejdsform
På modulet arbejdes deltager-, praksis- og procesbaseret, hvorfor der veksles mellem undervisning med inddragelse af dig og de øvrige deltagere, individuel og fælles refleksion samt casearbejde. Du vil som deltager opleve at blive støttet i at iagttage og kommunikere nye perspektiver og handlemuligheder.
For UCN act2learn er det af stor væsentlighed, at læring ikke er hengemt viden på papir, men i stedet skal læring ligge aktivt i oplevelsen og indlevelsen fra konsulenterne og deltagerne. Derfor arbejder vi ud fra en læringsfilosofi om, at du som deltager lærer bedst, når du bliver direkte inddraget gennem handling.
Læs mere om modulet
Tilmeld dig
Vi udbyder forløbet på nedenstående tidspunkter.
Få besked om fremtidige datoer
Der er i øjeblikket ingen planlagte datoer for dette forløb. Udfyld formularen, hvis du vil have besked, når vi har fastsat nye datoer.
Få vejledning og mere at vide
Få seneste nyt fra UCN act2learn Erhverv
Nyhedsbrev til det nordjyske erhvervsliv. Få ny viden, inspiration og gode råd og bliv opdateret på relevante kurser og videreuddannelser, webinarer og arrangementer.
Udkommer 4-6 gange om året.