SPIN-OFF Dag 2018

Kom til inspirationsdag for UCN act2learns nuværende og tidligere studerende og kursister – og ikke mindst dine kollegaer. Dagens tema er kundeorientering

Kundeorientering er i stigende grad en topprioritet i mange virksomheder i dag og en opgave for hele organisationen, - men hvem er kunden egentlig?

SPIN-OFF dagen er en mulighed for at møde tidligere studiekammerater og deres kollegaer. Det er også en oplagt dag til at netværke og starte nye professionelle relationer. Måske får du også fornyet lyst til at udbygge din viden.

Program

  • Kl. 08.30: Tjek ind. Kaffe, the, vand og boller.
     
  • Kl. 09.00: Velkomst v/områdedirektør i ledelse og organisation, Ane Davidsen fra UCN act2learn.
     
  • Kl. 09.15: Trends i kundeorientering 2018 v/ledelses- og organisationskonsulent Berit Møller fra UCN act2learn.
    Få et spin-off på nyeste trends og tendenser, som vil præge fremtidens virksomheder og som kan skabe succes på bundlinjen.
     
  • Kl. 10.00: Pause
     
  • Kl. 10.15: Altid passageren først v/CEO Søren Svendsen fra Aalborg Lufthavn.
    Få et spin-off om, hvordan udvikling og vækst skabes gennem menneskelig værdiskabelse. Hør, hvorfor Aalborg Lufthavn ser passageren som sin vigtigste kunde, selvom deres kunder reelt er flyselskaberne.
     
  • Kl. 11.00: Fremtidens medarbejder er situationsbestemt v/uddannelseskoordinator Pia Lindkvist fra UCN act2learn.
    Få et spin-off på, om vi kan beskrive fremtidens medarbejder eller afhænger det af den kontekst virksom-heden befinder sig i?
     
  • Kl. 11.45: Frokost og networking
     
  • Kl. 12.30: Mennesket bag salget v/senior client executive Anders Engqvist fra Telenor Danmark.
    Vi danskere har verdensrekord i at være ignorant overfor, hvad personlighed betyder for de resultater, vi skaber for os selv og for vores virksomhed. Få et spin-off om, hvorfor er det vigtigt, at medarbejdere er “rare at være sammen med”. Hør, hvordan man kan tænke likeability ind i virksomhedens salg.
     
  • Kl. 13.15: Pause
     
  • Kl. 13.30: Omstillingsparathed i et kundefokuseret marked v/ledelses- og organisationskonsulent Henrik Melbye fra UCN act2learn.
    Få et spin-off på, hvordan den øgede fokus på kundetilfredshed, målinger, rekruttering, introuddannelse, MUS/PU, medarbejdertilfredshedsmålinger m.v. påvirker medarbejderen. Og hvordan ledelsen kan understøtte denne omstillingsparathed, som forventes af den enkelte medarbejder i dag.
     
  • Kl. 14.15: Afrunding og tak for i dag v/uddannelseskoordinator Pia Lindkvist fra UCN act2learn

Opsummering

Pris
kr. 250,00 momsfri

Faktureres forud for arrangementet. Ved deltagelse af mere end 2 personer fra samme virksomhed, er prisen kr. 200,- for 3. person og derover. Forplejning for hele dagen er inkluderet i prisen.
Først-til-mølle, da der er et begrænset antal pladser.

Sted
UCN act2learn
Mylius Erichsens Vej 137
9210 Aalborg SØ

Start
28.09.2018

Slut
28.09.2018

Tilmeldingsfrist
13.09.2018

Tidspunkt
Kl. 08.30-14.30

Kontakt

Pia Ovesen
Studiesekretær

72 69 16 52
pio@ucnact2learn.dk

LEDELSE OG ORGANISATION