Google Ads kursus

 

Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) er et af de vigtigste værktøjer for den moderne marketingafdeling

Det skyldes flere ting, blandt andet at din annoncering kan målrettes præcist mod de personer der leder efter et givet produkt. Samtidigt har vi med Google Ads fantatiske muligheder for at måle effekten og kvaliteten af det arbejde vi laver. Dermed kan vi løbende sikre at vores indsats er profitabel.

På dette kursus vil du få et stærkt fundament for dit arbejde med Google Ads. Du lærer, hvordan du bruger mulighederne i Googles system til at nå kunderne præcist der hvor de er i beslutningsprocessen.

Du lærer om:

  • Søgeordsanalyse
  • Søgeordstyper
  • Budstrategi
  • Kvalitetsresultat (Quality Score)
  • Skriv gode annoncetekster
  • Annonceudvidelser
  • Splittest og optimering
  • Måling og rapportering
  • Remarketing
  • Display annoncering
  • Google Shopping
  • Youtube annoncering

Og meget mere…

Kurset er for dig der vil lære, hvordan du kan bruge Google Ads til at sikre, at din virksomhed bliver fundet på Google. På kurset arbejder vi meget praksisorienteret og du lærer hvordan du selv kan oprette kampagner og annoncer, udvælge søgeord, samt arbejde med optimering og justering. Du lærer også hvordan du kan rapportere effekten af dit arbejde til virksomhedens ledelse.

 

Opsummering

Pris
kr. 4.950,00 ekskl. moms

Sted
UCN act2learn
Sofiendalsvej 60
9200 Aalborg SV

Omfang
3 kursusaftener

Start
14.01.2019

Slut
28.01.2019

Tilmeldingsfrist
04.01.2019

Tidspunkt
14.1 + 21.1 + 28.1, kl. 17.00-21.00

Kontakt

Maria Ahrenholt Svendsen
Kursussekretær

72 69 16 93
maas@ucnact2learn.dk

TEKNOLOGI OG PRODUKTION

Vicki Banch Friis Frederiksen
Uddannelseskonsulent

72 69 17 34
vbff@ucnact2learn.dk

TEKNOLOGI OG PRODUKTION