Google Ads kursus

Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) er et af de vigtigste værktøjer for den moderne marketingafdeling

Det skyldes flere ting, blandt andet at din annoncering kan målrettes præcist mod de personer der leder efter et givet produkt. Samtidigt har vi med Google Ads fantatiske muligheder for at måle effekten og kvaliteten af det arbejde vi laver. Dermed kan vi løbende sikre at vores indsats er profitabel.

På dette kursus vil du få et stærkt fundament for dit arbejde med Google Ads. Du lærer, hvordan du bruger mulighederne i Googles system til at nå kunderne præcist der hvor de er i beslutningsprocessen.

Du lærer om:

  • Søgeordsanalyse
  • Søgeordstyper
  • Budstrategi
  • Kvalitetsresultat (Quality Score)
  • Skriv gode annoncetekster
  • Annonceudvidelser
  • Splittest og optimering
  • Måling og rapportering
  • Remarketing
  • Display annoncering
  • Google Shopping
  • Youtube annoncering

Og meget mere…

Kurset er for dig der vil lære, hvordan du kan bruge Google Ads til at sikre, at din virksomhed bliver fundet på Google. På kurset arbejder vi meget praksisorienteret og du lærer hvordan du selv kan oprette kampagner og annoncer, udvælge søgeord, samt arbejde med optimering og justering. Du lærer også hvordan du kan rapportere effekten af dit arbejde til virksomhedens ledelse.

Se flere udbud indenfor området Digital markedsføring og sociale medier.

Opsummering

Pris
kr. 4.950,00 ekskl. moms

Sted
UCN act2learn
Sofiendalsvej 60
9200 Aalborg SV

Omfang
3 kursusaftener

Start
07.05.2019

Slut
21.05.2019

Tilmeldingsfrist
23.04.2019

Tidspunkt
7.5 + 14.5 + 21.5

Kontakt

Vicki Banch Friis Frederiksen
Uddannelseskonsulent

72 69 17 34
vbff@UCNact2learn.dk

TEKNOLOGI OG PRODUKTION

Camilla Baun Winther
Kursussekretær

72 69 16 93
cmb@UCNact2learn.dk

TEKNOLOGI OG PRODUKTION