HelpDesk

Når du har spørgsmål eller brug for hjælp med IT, kan du kontakte Servicecentrets HelpDesk.

  • Du kan oprette en sag ved at sende en mail til servicecenter@ucn.dk
  • Du kan oprette en it-support sag på Selvbetjeningsportalen
  • Du kan kontakte på telefon 7269 9999

    Mandag-torsdag: 7.30 – 15.00
    Fredag: 7.30 - 14.30

I Servicecentrets HelpDesk tager vi din henvendelse seriøst og gør alt hvad vi kan, for at løse dit problem hurtigst muligt. Det gør vi ved at:

  • Hjælpe dig telefonisk
  • Fjernovertage din pc
  • Aftale med dig hvordan vi kan løse dit problem i et fysisk møde

Har du brug for en specifik medarbejder, ringer du til 7269 9999 - herfra vil vi stille om til den relevante person.

Følg os på LinkedIn

Følg UCN på Facebook

Servicecentrets HelpDesk

IT-vejledninger

Ledige stillinger