Tilbud og events

Som ny studerende vil du modtage en række rabatter samt kunne deltage i forskellige studiestartsaktiviteter på UCN

SmartStart-box

Som en del af studiestarten på UCN får alle nye studerende udleveret vores SmartStart-box. Boxen består af en række gode tilbud og billetter til gratis arrangementer, som du kan bruge i de første måneder af din studietid - både på egen hånd og med dine nye studiekammerater.

Præcist hvad boxen indeholder, må du dog vente og se til studiestart.

Med SmartStart-boxen i hånden er du også på denne måde klædt på til at komme godt i gang på din nye uddannelse, i din nye klasse og måske endda i din nye by. På UCN ser vi på vigtigheden af gode studietilbud – også når du holder fri fra studiet.

Vi håber, at du bliver glad for æskens indhold og vil gøre brug af de tilbud, vi har samlet til dig.

Få mere information om SmartStart-boxen og dens indhold på Pointer (du skal bruge login for at komme på Pointer. Dette får du når du begynder på dit studie)

 

Arrangementer med de andre sundhedsuddannelser

08.02.17 - Pubcrawl

Onsdag d. 08.02.17 er der arrangeret en fælles pubcrawl, som er for alle 5 sundhedsuddannelser. Kom med, for det plejer at være en rigtig god aften og en god ice-breaker for at lære hinanden at kende. Arrangementet slutter i Jomfru Ane Gade klokken 01.00, så vi alle kan komme på UCN om torsdagen.

10.02.17 - Kagekonkurrence

Fredag d.10.02.17 kl 13.30 vil der være den årlige kagekonkurrence omkring middag, hvor alle uddannelserne skal kæmpe om at pynte den flotteste kage indenfor et emne. Glæd jer, for det er super hyggeligt! I vil blive delt op i mindre hold, som vi organiserer ud fra jeres klasseliste.

Skolens fredagsbar Café FREJS åbner allerede klokken 13:00. Det er IKKE tilladt at medbringe remedier til konkurrencen.

10.02.17 - Studiestartsfest

Om aftenen efter kagekonkurrencen kommer der så den store studiestartsfest, som vi alle ser rigtig meget frem til.

Tilmelding

Man skal tilmelde sig for at deltage i festen. Tilmelding og betaling sker til den tutor, der kommer ud og hilser på jer i klassen den første dag, og fortæller nærmere om festen. Sidste mulighed for tilmelding og betaling til studiestartsfesten er onsdag.

Priser

Prisen for at deltage i festen er kl. 150,- hvilket dækker indgang, mad og musik. Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer. Derfor kan der købes øl, vin, sodavand og drinks i Café FREJS til billige penge.

HUSK kontanter! Der kan ikke betales med kort, MobilePay eller hæves penge i baren.

Vigtigt!

Er du vegetar, allergiker eller andet, som vi bør vide i forvejen eller tage hensyn til, bedes du oplyse det ved tilmelding.

Har du spørgsmål?

Er der spørgsmål vedrørende festen, kan nedenstående kontaktes:

Anne Nymann Bønlykke
Årgang S14VX
+45 28 29 36 63
1023029@ucn.dk

15.02.17 - Aalborg-jagten

Onsdag d. 15.02.17 kl. 16.30 vil der være mulighed for at møde op til en fælles aktiv eftermiddag på tværs af uddannelserne.

Dette er et arrangement for Selma-studerende som kender og ikke kender Aalborg. Vi mødes på Gammeltorv, hvor man bliver delt i grupper på kryds og på tværs af uddannelser, så man kan lære flere at kende.

Der vil være forskellige poster ved byens hyggelige, seje, og sjove steder, hvor der er forskellige challenges.

Vinderholdet kåres efterfølgende på Studenterhuset, hvor vi får varmen og evt. en kop kaffe eller varm kakao.

Senere i semestret – datoer følger på CANVAS på alle uddannelser
  • Volley og anden fysisk aktivitet
  • Bræt-spil

Arrangementer på uddannelsen

Disse arrangementer foregår uden de resterende sundhedsuddannelser.

16.02.17 - Internat

Torsdag - fredag d. 16.02.17-17.02.17 vil der være et arrangement kaldet internat. 

Adresse

Thorup Hede Spejdercenter - Spejdergården
Thorup Hedevej 18-20, Thorup
9330 Dronninglund.

Jeres internat er delt op i to dele: 1. del består af fagligt indhold og 2. del består af fælles hygge.

Om morgen vil I tage en fælles bus ud til spejdercenteret og have anderledes undervisning med Tine, som I vil høre mere om, når vi kommer tættere på. I skal være opmærksom på der er mødepligt til denne undervisning.

Efter undervisningen kommer vi tutorer ud til Jer, hvor vi sammen laver aftensmad, fælles ryste-sammen aktiviteter og hygge. Vi ved, at det kan være en lang dag, og man kan efter undervisningen være træt. De fælles aktiviteter er derfor begrænset og der er plads til at slappe af, hygge med hinanden og lære hinanden at kende udenfor undervisningen. Dagen efter er der fælles rengøring. Hytte bliver låst kl. 10 hvorefter bussen køre tilbage til UCN.

Der er arrangeret fælles bustur både derud og hjem igen dagen efter. Det er selvfølgelig i orden at køre selv eller selv finde kørselsmulighed, vi skal blot have dette at vide, så vi ikke bestiller bustransport til flere end nødvendigt. Desuden vil vi gerne vide, hvis der er nogen, der ikke sover i hytten, så vi ikke køber morgenmad til jer, der ikke er der.

Turen koster 150 kr som bliver brugt til mad, bustur og ting til legene. 

Tilmelding

SU d. 10.02.17, hvor der kommer 2 tutorer ind på jeres hold og tager imod penge.
Aflever tilmeldingen (PDF) den til tutoren sammen med pengene.

I skal medbringe:

  • Sovepose og lagen.
  • Tøj til varmt/vådt/koldt vejr.
  • Egne drikkevarer til torsdag aften.
  • Jeres navneskilt (for vores skyld).
  • Aftal evt. i klassen hvem der tager musik, computer, højtaler og kage med.
  • Aftal også hvem, der tager kage med.
  • Godt humør ;)
  • Madpakke til frokost torsdag.
03.03.17 - Pubcrawl på ergoterapeutuddannelsen

Fredag d. 03.03.17 vil vi invitere jer med på vores egen ergo-pubcrawl kun for jer som hold. Vi vil besøge de hyggeligste barer rundt i Aalborg, og der vil være sjove konkurrencer i løbet af aftenen, inden vi til sidst ender i Jomfru Ane Gade. Dette arrangement koster ikke noget udover det, I selv ønsker at drikke. Der vil komme yderligere information senere.

Vejledning til skemavisning i Outlook og TimeEdit

Vis os din studiestart via hashtagget #ucndk

Adfærdsregler for studerende

Følg UCN på Facebook