Gå til hoved indhold
Aktuelle skræddersyede forløb

Dette intensive to-dages forløb er designet til at give sælgere og salgsledere de nødvendige kompetencer og viden om gode kunderelationer. Modulet giver kompetencer indenfor konflikthåndtering, salgsopfølgning, Salgsjura og etik i salgsarbejdet.

Hvad får du ud af forløbet?

Du vil blive i stand til at arbejde målrettet med forskellige former for kunderelationer. Modulet vil give kompetencer til at håndtere forskellige faser i kunderelationer som f.eks. konflikt, evaluering og fælles mål, salgsopfølgninger og reklamationer. Modulet vil også behandle etik og jura i salg.

Fagligt indhold

  • Konflikthåndtering
  • Salgsopfølgning
  • Reklamationer
  • Jura og etik i salgsarbejdet
  • Aftersales

Hvem henvender forløbet sig til?

  • Sælgere, Salgskonsulenter, Kundeservicemedarbejdere
  • Teamledere med ansvar for salg

Læs mere om forløbet

Få besked om fremtidige datoer

Der er i øjeblikket ingen planlagte datoer for dette forløb. Udfyld formularen, hvis du vil have besked, når vi har fastsat nye datoer.

Vi behandler dine oplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. 

Tak for din interesse

Tak for din interesse i forløbet. Du hører fra os, når der igen er fastsat nye datoer. 

Få vejledning og mere at vide

Mette Frænde Andersen

Administrativ medarbejder

E-mail:
mta@ucn.dk
Telefon:
72691721

Kenneth Brogård Esbensen

Faglig vejleder

E-mail:
kee@ucn.dk
Telefon:
72691559

Få seneste nyt fra UCN act2learn Erhverv

Nyhedsbrev til det nordjyske erhvervsliv. Få ny viden, inspiration og gode råd og bliv opdateret på relevante kurser og videreuddannelser, webinarer og arrangementer.

Udkommer 4-6 gange om året.