Den digitale kunderejse
Med faget Den digitale kunderejse får du viden, færdigheder og kompetencer til at reflektere over teori og praksis inden for customer experience. Derved lærer du at analysere, kortlægge og designe kundeoplevelsen på baggrund af en e-handelsvirksomheds strategi.
Fagets indhold
- Customer experience management (CEM)
- Kunderejsen online og offline
- Kundeoplevelsen
Når du er færdig med faget kan du:
- vurdere og identificere kunderejsen på et praksisnært og teoretisk niveau
- vurdere og identificere udfordringer for virksomheden i forhold til at designe og levere en unik kundeoplevelse
- mestre værktøjer og metoder til at arbejde med customer experience management (CEM)
- vurdere og identificere relevante indsatser, som skal forbedre kundeoplevelsen og derigennem styrke loyaliteten fra kunde til virksomhed
- anvende relevante researchmetoder til at forstå og identificere brugeroplevelsen i forskellige touchpoints og gennem hele servicen
- håndtere komplekse og udviklingsorienterede situationer i arbejdssammenhænge i relation til E-handel og kunderejsen
Vi er stolte af vores mange samarbejdspartnere på uddannelsen - et samarbejde som altid sikre os den nyeste viden på området.
Hvordan arbejder vi på modulet?
Faget er tilrettelagt som et aktivt undervisningsforløb, hvor læring og udvikling sker i en vekselvirkning mellem handling, refleksion og tilegnelse af ny viden. I UCN arbejder vi ud fra en læringsfilosofi refleksiv praksislæring, som siger, at du som deltager lærer bedst, når du bliver direkte inddraget gennem handling. Vi træner derfor gennem relevante cases, der tager udgangspunkt i netop din erfaring og hverdag, og derved lader vi virkeligheden guide os.
Læs mere om modulet
Tilmeld dig
Vi udbyder forløbet på nedenstående tidspunkter.
Få besked om fremtidige datoer
Der er i øjeblikket ingen planlagte datoer for dette forløb. Udfyld formularen, hvis du vil have besked, når vi har fastsat nye datoer.
Få vejledning og mere at vide
Få seneste nyt fra UCN act2learn Erhverv
Nyhedsbrev til det nordjyske erhvervsliv. Få ny viden, inspiration og gode råd og bliv opdateret på relevante kurser og videreuddannelser, webinarer og arrangementer.
Udkommer 4-6 gange om året.